vrijdag 15 mei 2009

Vloerverwarming

Vandaag is de vloerverwarming aangelegd! Hij staat nog niet aan, maar ik krijg het al wel warm van het hele plaatje! :-)


Ook op het toilet zit ik er voortaan warmpjes bij. En zie je die achterwand? Hij zit er weer in hoor, gestuct en al! ;)


Op de bovenverdieping is nu bijna al het behang eraf. We hebben de radiatoren er voor de gelegenheid even afgehaald, zodat het weer écht netjes gemaakt kan worden. Er zit alleen nog een klein stukje behang boven het trapgat, daar waren mijn armen net te kort voor... Daar moeten we nog een spannende oplossing voor bedenken om erbij te kunnen. Ik ga het in ieder geval niet opnieuw behangen, want dan blijft dat elke keer een toer als ik er een nieuw behangetje op wil hebben. Het glasweefselbehang ligt al klaar, een keer weer witten is gemakkelijker voor de toekomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten