zaterdag 2 mei 2009

Foutje... bedankt!

Kom ik nietsvermoedend door de voordeur... kijk ik naar links... en zie door de ruimte wat het toilet zou moeten zijn de keuken...!
Duzzzz.... Door het gapend gat komt mijn vader vrolijk aanstappen: 'hoi!' 'Ja ook hallo... is dit niet een beetje overdreven?' 'Tja, er zat een scheur in de muur, beetje te fanatiek tegels aan het afbikken geweest'.

Okeej... nou, das mooi, want de deur zouden we al naar voren halen, als we die nog iets verder naar voren halen en de achterwand van het toilet ook verplaatsen, dan is er meer ruimte in de keuken, dan is gelijk die rare hoek weg. :-) Dan slaan we 3 vliegen in 1 klap: 1) probleem bovenkastje / plaats ventilatiekanaal opgelost, 2) wat ik eigenlijk wilde: geen bovenkastjes, 3) zonder bovenkastjes is een antracietkleurige keuken niet meer te heftig op de donkere vloertegels: YEAH!


Dan wordt het toch nog een échte stoere keuken! Een hoge keukenkast in de hoek bij het toilet, onderkasten en aan het eind bij de deur naar de bijkeuken een halfhoge kast. Geweldig!
Dat koekoeksklokje aan de wand wil ik er ook wel bij, haha. En dan dit... PimpYourKitchen... dat zou gaaf zijn... Maar eerst maar eens zien hoe het eruit ziet als de keuken geplaatst is en of er dan nog wel geld over is...

2 opmerkingen:

  1. ooh ingrid
    wat mooi allemaal.
    we missen je wel hoor.
    heel veel succes he met de keuzes die je maakt.
    en vergeet niet dat als je een keuken koopt je veel geld kunt afdingen,(uitverkoopprijs) zeker 40 tot 50 % moet lukken.

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke site zeg. Ik was op zoek naar het kamerlinde behang (wat ik OOIT - maar waar ?- ergens gezien heb. Ik typte het in op google en kwam op jullie site terecht. Ziet er erg mooi uit. Waar hebben jullie het gekocht als ik vragen mag en was het moeilijk aan te brengen? Kon je dit behang in elk gewenste groeten bestellen. Mocht je willen antwoorden op bovenstaande vragen mail me dan op herwin1975@hotmail.com Bedankt. Herwin Landman

    BeantwoordenVerwijderen