woensdag 27 mei 2009

Puinruimers

Het puin heeft zich de laatste weken weer behoorlijk opgestapeld in de voor- en achtertuin. Dat gaat hard als je een woning echt aan het strippen bent. Hier een muurtje eruit, daar het plafond, isolatiemateriaal, tegels, enz. enz.
Afgelopen vrijdag kwamen vrienden van mijn ouders naar mijn huisje en al het werk dat mijn vader daar verricht komen kijken. Thuisgekomen heeft vriend Bert zitten denken hoe hij mijn vader zou kunnen helpen. Hoe heerlijk is dat?! :-) De stapel puin was hem niet onopgemerkt gebleven. Bert belt een vriend, die had ook wel zin in 'een gezellig dagje uit' en voilà: hulp is on the way!
Met z'n tweeën hebben Bert en Geert 1430 kg. puin in de kar gepropt en zijn we naar de vuilstort in Roden gereden. (ik moest mee vanwege de goede invloed die vrouwen op mannen hebben) Het hoogtepunt was natuurlijk de vliegende badkuip. Daar moest de camera speciaal voor gepakt worden! Zie'm gaan!
Bert & Geert, BEDANKT!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten