zondag 10 mei 2009

Kadootjes!!!

Afgelopen week kwamen er ineens allerlei kadootjes via de post binnen op m'n nieuwe adres!

Allemaal verwennerijen van zeepvrienden! Wat heerlijk! Van zelfgemaakt tot zelf maken, want in 1 brief staat dat ik na alle verhuisdrukte maar lekker languit op de bank moet met een kop thee (citroenknijper bijgesloten), een borduurwerkje (ook bijgesloten) en een cupcake (die ik dus nog zelf mag maken met het bijgeleverde snoezige bakblikje!). :-) De hele brievenbus rook naar het rozemarijn/munt badzout, mmmm... de postbode zal vast nieuwsgierig geweest zijn... 2 rozenzepen, rozenscrubzout, een soft cashmir silk zeep (yummmm!), 2 kaarsen (precies de goede kleur! hoe weten jullie dat toch??), een lipbalsem, massagekaarsje, heerlijke creme en een speciaal voor de gelegenheid gecomponeerd parfum: 'l essence de Veenhuizen'. (die citrus topnoot zal zeker tegen de insecten helpen!)

Ik heb alle spullen meegenomen naar m'n ouders, want daar staan alle zeepspullen opgeslagen tot het huis zover is om alles over te brengen en in te richten. M'n vader ruikt al naar Veenhuizen (hij vind het ook errug lekker!) en m'n moeder was vol bewondering (ik hoop dat ze er vanaf kan blijven zolang de spulletjes daar staan!).

Bedankt Suzanne, Jan, Alma, Patrick, Anja, Karen en Lyanne!! Het was heerlijk om zo tussen al het werk van deze leuke verrassingen te krijgen en ik ga er uitgebreid van genieten als ik eenmaal over ben!

1 opmerking:

  1. Kijk! Toch de juiste kleur gegokt ;-)

    Veel plezier er mee!

    Groetjes Patrick & Anja

    BeantwoordenVerwijderen