woensdag 27 mei 2009

Ikea keuken - deel 2

Op dag 2 van de montage konden de bovenkastjes aan de muur. 'Meten is weten', zegt mijn vader altijd. Meten, tekenen, boren en hop, hop, hop, hop, kastjes aan de muur. Uhuh... 'En met een bril zie je het verschil', zeg ik dan maar. Door al het wit op de foto zie je het bijna niet, maar pa staat hier een rand van de plafondplint af te beitelen om het alsnog mogelijk te maken het kastje op te kunnen hangen... Ach, een béétje valsspelen mag he. ;)


Bijna klaar... even knopjes op de deurtjes maken... Pa komt helpen: 'je hebt ze 5 x 5 cm. uit de hoek he, dan boor ik vast even verder.' Ik: 'Uhuh...' (ben nog bezig een knopje vastdraaien) Ik draai me om, om het volgende knopje erin te draaien en denk nog even dat dat zo wel lekker opschiet... MILJAAR!!! Zég! Dat gaat zo niet werken he, gaatje boren aan de scharnierkant van het deurtje! @#$%^&*grrr... 'Lekker ding...'

Gelukkig is het maar de budget-bijkeuken-keuken... Beetje valsspelen met acrylaatkit en straks een deco-sticker erover, zie je er niks meer van. Klaaaaar!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten