maandag 18 mei 2009

De pot op!

Het kleinste kamertje in huis, hoe moeilijk kan het zijn daarvoor te shoppen? Het toilet is er al en vandaag heb ik het fonteintje gehaald. Die had ik al afgeprijst in de folder van Boer in Staphorst zien staan. (het kon wel goedkoper hoor, maar die konden imo niet tippen aan dit strakke fonteintje. :P)
Tot zover liep het dus soepel... maar dan weer die tegels he, wat is dat toch lastig!! Begrijp me niet verkeerd, ik weet best wat ik mooi vind.... maar die kosten 100 euro per m2 en 700 euro voor de wanden van het toilet... das me toch echt te gortig! Ik heb geloof ik een neus voor dure dingen, al vond ik het er niet aan af zien dat ze zo duur zouden zijn. :(
Morgen maar weer opnieuw op pad. Misschien toch maar gelijk weer doorrijden naar Duitsland...

1 opmerking:

  1. Zeg droppie,

    lees nu pas al je blogjes, veel te druk met mijn leventje. Ik weet niet zo goed of ik je nog in Nijeveen bereiken kan. Anyway, kan ik nog wat betekenen voor je? Of zal ik als je over bent je huis maar inwijden met een lekker maal voor je hulptroepen?
    kus, VĂ©.

    BeantwoordenVerwijderen