woensdag 13 mei 2009

Natuursteen in de vensterbank

Yes! Dit zijn ze dan, de natuurstenen tegels voor de vensterbank, die ik telefonisch en ongezien bij Balotti heb gekocht! Gelukkig wist de eigenaresse al wat mijn smaak was doordat ik de vloertegels al bij haar had uitgezocht. Ik had alle vertrouwen in haar en dat blijkt terecht. :-)

Het is Chinees hardsteen. De bovenste tegel op de foto is al met olie ingewreven en daarom donkerder van kleur, de andere is nog wat stoffig. Voor 4 euro per tegel (60 x 15 cm.) schitterende vensterbanken!

Paps is, as we speak, druk bezig de tegels in cement te leggen en de stucadoor maakt weer wat moois van de tegelloze muren van de keuken en het toilet.

Morgen wordt de vloerverwarming ingefreesd en volgende week zaterdag worden de vloertegels gelegd. Ik hoop 26/27 mei te kunnen verhuizen. Natuurlijk zijn we dan nog niet klaar, maar dan kunnen we in een ontspannen tempo verder klussen. De keuken wordt begin juli geplaatst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten