vrijdag 15 mei 2009

Groen!

Al surfend kwam ik gisteravond dit fotobehang tegen, helemaal te gek! Ik zie het al voor me op de muur tegenover de terrasdeuren, lekker fris en licht in het zonnetje... Een mooie verbinding tussen binnen en buiten!


En toen ik vanmorgen de mooie groene potten, die ik al eerder gezien had, maar te duur vond, afgeprijst tegen kwam... toen wist ik het zeker: dat behang moet er komen! Zeker toen ik later zag dat er een nog lagere prijs op de bon stond dan de afprijs-prijs. :-)

Daar gaat in ieder geval een mooie grote kamerlinde voor komen!

1 opmerking:

  1. Hoi-hoi, bedankt voor je leuke tip op je weblog. Al surfend naar groen behang (want dat wil ik graag voor die ene wand in de keuken) kwam ik op je weblog. De link heb ik aangeklikt en het heeft me enthousiast gemaakt en uiteindelijk gaan wij ook voor fotobehang, maar dan de lelietjes van dalen.
    Heb je ook een foto gemaakt van dit behang op je muur of interieur. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het staat.
    Nogmaals thanx voor je goede idee!
    Groetjes, Mikki

    BeantwoordenVerwijderen