woensdag 8 juli 2009

Verwennerij

Totdat Miep bij ons kwam wonen kreeg ik nooit een muisje, maar nu we naar Veenhuizen verhuisd zijn... Zelfs Joris heeft de smaak te pakken! Hij, die tot voor kort het liefst z'n dagen luierend in de zon doorbracht, flirtend met de buurbrouw, is nu nog fanatieker dan Miep. Miep komt regelmatig met grote ogen van onschuld met een muis aanzetten: 'hij is stuk... kijk...'. (tikkie met pootje en weer grote ogen naar mij), voor Joris lijkt het een serieuze zaak, hij lijkt Bromsnor wel. Beiden komen ze regelmatig een prooi brengen en tsja... wat moet ik er van zeggen? Ik houd meer van chocolademuisjes, maar een gegeven muis kijk je natuurlijk niet in het bekkie. Ik 'bewaar' ze maar in de 'grote groene muizen-voorraadbak' 'voor feestdagen' en bedank ze hartelijk voor hun goede zorgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten