woensdag 1 juli 2009

Verhuisd!

Jes! Ondertussen is de verhuizing achter de rug en woon ik alweer een dag of 10 in Veenhuizen! Zaterdag 20 juni was de grote dag en dankzij mijn ouders, broers en Freddie is het helemaal goed gekomen. Gelukkig heb ik niet zoveel spullen als mijn vader alleen al op zolder en in zijn garage heeft staan. ;)

's Avonds laat ben ik weer naar Nijeveen gereden om de katten op te halen. Joris was al knorrig omdat mijn vader hem 's middags al in het lege huis had opgesloten, maar was pas echt pissed toen ik hem in de reismand vouwde! Juffrouw Juultje en Miep kwamen al snel van buiten in de verwachting een smakelijke maaltijd te krijgen. Jammerrrr... eerst in de mand! Miep was (zoals altijd) bang, Juffrouw Juultje had er wel zin in; 'Ooo leuk! Wat gaan we doen, wat gaan we doen? Gezellig!'. Hahaha!
Het plan was de katten een week binnen te houden, maar na 4 dagen hadden Joris en Miep er al schoon genoeg van. Op donderdag heb ik de tuindeuren dus maar open gezet en zijn ze de hele dag druk geweest de omgeving te verkennen. Vooral Miep was dolenthousiast. Ze is een paar keer in bomen geklommen en had al snel speelkameraadjes gevonden (een muis en later een kikker). Na het avondeten is ze gaan slapen en de volgende dag kwam ze pas rond 12 uur weer in beweging: bekaf!

Het is hier natuurlijk nog een redelijke bende. Ik wilde daarom wachten met foto's voor het blog totdat het wat toonbaarder zou zijn, maar steeds meer mensen vragen naar een update, dus hier zijn toch maar vast weer wat plaatjes:
Van buiten naar binnen
Van de keuken (die er nog niet is) richting de zithoek

Van de zithoek richting de keuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten