maandag 13 juli 2009

Gordijnen uitzoeken

Na de vitrage zijn de gordijnen aan de beurt.
Het is eenvoudiger om te bepalen wat je écht niets vindt, dan wat je écht wel mooi vindt. Gelukkig kwam mijn personal shopper (mijn moeder) met deze staaltjes aan én een stuk gordijn uit deze collectie om op te hangen en te bekijken. Ideaal! :-)
Het is een grof geweven stof, 'lekker naturel'. In eerste instantie ging m'n oog naar het 5e kleurtje van boven, maar bij nader inzien leek me die toch iets te somber. Ik ben nu voor de 3e van boven gegaan, iets vriendelijker en het past mooi bij de meubels.
De gordijnrail van de vorige bewoners heeft m'n vader wat ingekort, zodat hij wat dichter op de ramen hangt, dan sluiten ze mooi aan op de vensterbanken die zonder radiator smaller zijn geworden.
Zondagochtend werd ik wakker gebeld: de dame van de gordijnen! Ze zou vanavond komen om het op te meten, maar omdat het zo druk was vroeg ze of ze die ochtend al langs mocht komen... Ben benieuwd of ze dan ook zo snel klaar zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten