maandag 13 juli 2009

Hordeuren

Als je zo op het veen woont én aan de rand van het bos, dan zijn goede horren een must! Na het verhaal van een collega die om de zoveel tijd steeds horren moest vervangen door duurdere, omdat ze steeds stuk gingen, ben ik gelijk maar voor het beste merk gegaan. Elke keer vervangen lijkt me een stuk kostbaarder. Het was even slikken, maar nu mijn vader'm vakkundig heeft geïnstalleerd ben ik er maar wat blij mee!!
De katten zijn een beetje in de war, want al lijkt het dat je zo naar binnen kunt... dat gaat toch niet helemaal zonder slag of stoot... Joris, die het afgesloten katteluik van mijn ouders al eens met z'n kop opengebeukt heeft om naar buiten te kunnen, heeft er minder moeite mee. Hij zet er gewoon weer z'n kop voor en druk net zo lang tot hij erdoor kan. Gelukkig kan het voor de hor weinig kwaad, want je zet'm zo weer terug op de geleider, maar dit kan natuurlijk niet zo doorgaan: kat eruit, muggen erin. Binnenkort even een waterpistool halen, hehehe...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten