donderdag 20 augustus 2009

Kapstok

Eigenlijk zocht ik verlichting voor de badkamer, maar in plaats daarvan ben ik met rvs buizen en monteerplaatjes thuis gekomen om een kapstok van te maken. Dat stond ook nog op het lijstje, dus ook goed! Omdat mijn vader het niet zag zitten dat ik de heavy duty boormachine van mijn broer zou bedienen, heeft mijn broer de eerste gaten geboord. Toen ik ontdekte dat er een meetfoutje ingeslopen was... %@&^*)!... heb ik de boormachine gepikt om het snel weer recht te zetten. Mijn broer kwam er rap achteraan om deze strakke actie met zijn mobieltje vast te leggen!

Een paar vloeken en een hoop geduld verder: de kapstok zit eraan! Nu alleen nog zo'n zelfde rek van 3 stangen boven de vloer voor de schoenen, dan is het nisje helemaal af. Omdat ik geen zin meer heb om overal winkels voor af te lopen, dus heb ik deze kleerhangers even opgegoogeld en besteld. Dat scheelt weer een dag sjouwen!
En dan morgen de verlichting voor de badkamer halen. Eens kijken of ik nog een keer bij de Gamma met een kortingsbon van 20% langs de kassa kom, hehehe...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten