vrijdag 21 augustus 2009

(be)Hangjongere

Vandaag stond ik weer met een broekzak vol met kortingsbonnen bij de Gamma. :) Ledverlichting voor de badkamer: 20% korting. Onderdelen voor een klepraampjeshor: afgeprijst én nog eens 15% en 10% korting. Lampen voor boven de spiegelkast heb ik niet kunnen vinden en behang... pffft... wat is dat lastig zeg! De muren van de slaapkamer hebben een flink oppervlak en elk patroon lijkt me al snel te druk te worden. Effen muren lijkt me daarentegen weer saai... De loungeset op de tuinafdeling van de Praxis is verschillende keren door mij 'getest': moe van het lopen en het nadenken. Was de tuin nu maar alvast klaar, dan had ik die loungeset meegenomen, want die zat errug lekker, beentjes omhoog, mmmm... :-)

Hangend voor de computer ben ik vanavond verder gegaan met shoppen. Toen ik dit fotobehang tegen kwam, was het snel klaar! Boven is alles al wit, dus dit sluit mooi bij de rest aan! Misschien nog een grijs of zilver lijstje van behang er omheen... ach, we zien het wel tijdens het plakken! *klik* bestel * klaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten