dinsdag 21 april 2009

Een puinzooi!

De laatste dagen heb ik zelf niet kunnen klussen omdat ik in de nachtdienst zat, maar m'n ouders hebben zich heerlijk uitgeleefd!
Het wandje tussen de keuken en de woonkamer is eruit, het parket is eruit, een deel van de kozijnen is geschuurd, de geulen in het plafond beneden zijn dichtgesmeerd zodat de spacker kan komen, een wandje uit de bijkeuken is foetsie en het behang is uit de slaapkamer... en dat terwijl ik lag te slapen...

Vanochtend heb ik me na m'n nachtdienst op de muren gestort. Eerst even hevvie dutie behangafweek van HG ingeslagen en een stoomapparaat geleend. Misschien niet heel handig na de nachtdienst, maar ik moest weten of het spul eraf zou komen of niet, grrr... En jawel, met veel afweek, schuren en soppen komt het los! Pffftt.... 1 muur is klaar! Het lijkt haast nieuwbouw. :D
Ondertussen heeft m'n vader zich op de keuken gestort. Het grootste deel is eruit, de kastjes keurig verwijderd om in de bijkeuken opnieuw te gebruiken... maar aan het einde van de middag moeten we toch concluderen dat dat niet gaat werken, helaas. Op zoek naar een budgetkeukentje met de juiste maten!


Pa was niet te houden vandaag: keuken eruit, tegels bikken, welja, ook de badkamer maar alvast vernielen, doe es gek.... terwijl ik maar zo weinig resultaat zag van al het monnikenwerk van de muur... bleh! Ik heb nog voorgesteld om te ruilen, maar daar trapte hij niet in... Als het aan hem lag kwam er gewoon weer behang op de muur, maar ik heb nu eenmaal de eigenwijsheid van m'n vader geërfd...

'Kijk, dan verplaatsen we de badkamer, dan kun je gewoon douchen terwijl de nieuwe badkamer gemaakt wordt en als die klaar is kun je daar douchen en gaat de oude badkamer eraan'.

Jajaaa....


Briljant plan... maar inderdaad, douchen kán nog wel...


Tegen 4 uur 's middags begin ik wat te zwalken op m'n benen van het slaapgebrek. Tijd voor een paar rustgevende foto's vanuit m'n toekomstige slaapkamer en dan naar huis!

Om links te beginnen:


stukje naar rechts...



en nog een stukje verder...



Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.............................

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk om je verhuizing hier mee te mogen lezen!
    Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh super leuk veel sterkte he.
    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof hoor! De vorderingen gaan lekker zo te zien!

    Groetjes Patrick

    BeantwoordenVerwijderen