maandag 27 april 2009

Druk, druk, druk...

Tijd om te klussen heb ik haast niet; naast m'n werk moet ik allerlei spullen uitzoeken, zaken regelen, opzichtertje spelen, zorgen maken, enz., enz...
Nu zou je denken: 'leuk! spullen uitzoeken!' Een nieuwe keuken, vloerbedekking, kleuren, gordijnen... Mjah, het kán ook heel leuk zijn, maar als je weinig tijd hebt en niet gemakkelijk kunt kiezen, dan wordt het toch wel anders. Keuken nr. 1: een dag, een kostenschatting en... niet lang hoeven nadenken, want 13.000,- is me echt te gortig. Het was de keuken wel waard hoor, maar dit keer moet ik toch eens binnen het budget zien te blijven!

Afgelopen zaterdag ben ik voor m'n late dienst opnieuw een keukenzaak in gedoken. Daar kwam ik dit type keuken tegen (dan weliswaar in andere opstelling).
Met de keukenman opnieuw een tekening gemaakt en... ja., toen moest ik toch echt weg, anders zou ik te laat op m'n werk komen. De offerte moet dus nog komen, vandaag niets van gehoord, dus morgen maar eens achteraan bellen.

Ondertussen belde m'n moeder vanuit een keukenzaak in Emmen. Ze had een keuken gezien: écht iets voor mij! Blijkt het om dezelfde keuken te gaan! :) Geen tekening en offerte, maar de ruwe schatting van de keuken-man aldaar doet licht aan de horizon gloren!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten