maandag 27 april 2009

Wat te doen met de vloer...?

Voordat de koop rond was wist ik al wel wat ik zou willen: vloerverwarming en marmoleum. Vorige week kwam de marmoleum-man langs met staaltjes en heb ik me wat uitgezocht, maar... toen vertelde de man dat er op de vloerverwarming een dekvloer moest komen van 2 cm. Aiii... kassa... Al brainstormend blijkt het daar dan ook niet bij te blijven, want dan blijken de deuren niet meer te passen... Het zijn eenvoudige opdekdeuren, daar kun je geen reep van af zagen... Nieuwe deuren? Dan ook nieuwe kozijnen, want de kozijnen blijken niet geschikt om nieuwe deuren in te hangen... Aiii, aiii, aiii...

'Neem dan plavuizen!' Jamaar, jamaar..., tegels horen buiten of hooguit in de badkamer, is dan mijn idee... :( Afijn, vandaag toch maar met een pruillip naar de tegel-man gegaan en ach... hij had daar toch best wel mooie tegels liggen... :) Zo lopend over de betegelde vloeren begon het idee ook wel te wennen en zowaar, ik zag er een waarvan ik dacht: 'die moet het worden!'


Tijd voor een offerte en jahoor... je voelt'm natuurlijk al aan... Voor hetzelfde geld heb ik ook een dekvloer, marmoleum, nieuwe deuren en nieuwe kozijnen... :s Het scheelt alleen tijd en zweetdruppels van het plaatsen van nieuwe deuren en kozijnen...

Morgen maar eens in Duitsland kijken of de fliesen daar wat billiger zijn!

2 opmerkingen:

  1. een harde vloer is wel handig bij het knoeien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeep op tegels glijdt ook beter dan zeep op tapijt he ;)
    Is wel zo leuk, dolle pret! :-)

    BeantwoordenVerwijderen